12 תשובות
העוגות של אשתי שרה נהדרות
יש ביוטיוב של שרהה נתניהו !!
מאוד טעים ונראה טוב ממליצה❤❤
תכיני קצפת (קצפת קנויה לא תעבוד) שימי בתבנית שכבה דקה של קצפת ומעל שיכבה של ביסקוויטים טבולים בחלב ומעל עוד שכבה של קצפת וכולי עד שהתבנית תתמלא ואז שימי במקרר 30 דקות תוציאים תמיסי שתי חבילות שוקולד ותשפכי מעל זה ועוד חצי שעה במקרר זה עובד ויוצא ממש טעים
אנונימית
(יכול להיות ושזה יהיה צריך קצת יותר מחצי שעה במקרר)
אנונימית
^^אני חושבת שזה פודינג וניל ולא קצפת
זה כן קצפת
אנונימית
עשיתי את זה מיליון פעם אל תדאגי אני יודעת מצוין איך עושים את זה
אנונימית
זה המתכון שלי ואני יודעת איך עושים אותו תודה
אנונימית
אז מה?
אנונימית