התחברות
הרשמה
FFV1
איך אפשר לעשות שהפענוח של סרטון FFV1 יהיה על כרטיס המסך ולא על המעבד?
אנונימי
:
9 בדצמבר 2025, 19:50
0
למה כשאני מפעיל סרטון בקודק FFV1, ב-VLC המעבד שלי לא מנוצל עד הסוף, אבל ב-MPC-BE המעבד שלי כן מנוצל עד הסוף?
אנונימי
:
3 בדצמבר 2025, 10:21
1