התחברות
הרשמה
למה כשאני מפעיל סרטון בקודק FFV1, ב-VLC המעבד שלי לא מנוצל עד הסוף, אבל ב-MPC-BE המעבד שלי כן מנוצל עד הסוף?
ב-VLC יש לי תקיעות, בטח בגלל שהמעבד לא מנוצל עד הסוף. זה סרטון ממש כבד.
3 בדצמבר 2025, 10:21
VLC
FFV1
MPC-BE
וידאו
פענוח וידאו
תשובה אחת
שאלה מעניינת שקשורה לתכנות ולוידאו, צ'אט ג'יפיטי אולי ידע
א
אווטארוס
באותו הנושא:
איך קוראים לאפליקציה שעושים סרטון במסך ואז כשלוחצים אז זה מפעיל אותו????
אני מפעיל סרטון ביוטיוב של 360 וזה לא מסתובב לי עם הטלפון
המעבד i5 12400 אצלי הוא הגיע היום איך המעבד הזה לגיימינג?
כשאני מפעיל סרטון באתר סדרות אז יש פרסומת והיא לא פועלת אי אפשר להתחיל את הסרטון וזה כל הזמן ככה איך לדלג על הפרסומת?
איך עושים שכזה כשאני מצלמת סרטון לסטורי כשאני עם אוזניות יישמעו מה שאני שומעת בסרטון?
איך אני יכול להפעיל במחשב סרטון בקודק H.266?
אני מנסה להעלות סרטון ביוטיוב אבל זה איזה 15 דקות נתקע על " מעבד 0%" מה לעשות?
השפעת מהירות המעבד על עבודת המחשב - על איזה מאפיינים של העבודה עם המחשב משפיעה מהירות המעבד?
רק לי יש באג בטיק טוק שזה לא מפעיל את הסרטונים?
רק לי יש באג בטיקטוק זה לא מפעיל סרטונים
מה זה אומר כשאני מפעילה סרטון ביוטיוב כתוב לי "כולל קידום מכירות בתשלום"?