10 תשובות
אם מפריע לך משהו שאת יכולה לשנות אז למה לא
תכלס אני דוגלת בזה שאם יש משהו שאת לא אוהבת ולא מרוצה ממנו בגוף ויש לך תאמצעים הכספיים להרשות לעצמך אז למה לא בעצם ללכת לעשות
אני בעד שכל אחד יעשה את מה שגורם לו להיות בטוח בעצמו. אבל אם מישהו מפורסם עשה ניתוח איזשהו ומשקר על זה פה מתחילה הבעיה כי אז אנשים יותר צעירים שצופים בו ורואים שיש לו שפתיים מלאות אף מושלם לסת חדה גבות יפות הם יכולים לחשוב שזה הנורמה להראות ככה ובגלל זה לדעתי חשוב לספר לילדים שזה לא פשוט מגיע ככה כמו קסם. זה יכול להיות מאוד טוקסיק לילדים צעירים. אבל כל עוד לא משקרים על זה, לא איכפת לי שכל אחד יעשה מה שבא לו.
אין עם זה בעיה בכלל
מצידי שאנשים ישתילו לעצמם קרניים בתחת
for all i care
אם עשיתי ניתוח אף ולמישהו יש בעיה עם זה אז
כנראה שממש ממש פאקינג משעמם לו בחיים
גם אם אתה עושה ניתוח בשביל עצמך וגם אם אתה עושה את זה "בשביל הסביבה" ברגע שאתה עושה ניתוח פלסטי אתה כנראה בוגר מספיק לקחת החלטות בעצמך, כסף שלך תשפץ מה שבא לך
מצידי שאנשים ישתילו לעצמם קרניים בתחת
for all i care
אם עשיתי ניתוח אף ולמישהו יש בעיה עם זה אז
כנראה שממש ממש פאקינג משעמם לו בחיים
גם אם אתה עושה ניתוח בשביל עצמך וגם אם אתה עושה את זה "בשביל הסביבה" ברגע שאתה עושה ניתוח פלסטי אתה כנראה בוגר מספיק לקחת החלטות בעצמך, כסף שלך תשפץ מה שבא לך
שכל אחד יעשה מה שטוב לו ומה שנותן לו יותר ביטחון ואהבה עצמית :*
:)*
אני דווקא מאוד בעד (אם יש מישהו שרוצה). אני יכולה להגיד שסבלתי מbody dysmorphia במשך הרבה זמן (עד עכשיו אך פחות גרוע) ולדעת שיש את האופציה הזאת של ניתוחים פלסטיים, ממש עזר לי להמשיך עם היום במקום להישבר ולבכות.
איכס
אנונימית
זה הרסני
אין בעיה שעושים, לעיתים נגררים למצוא עוד פאקים ואיתם עוד ניתוחים, מעגל שלא בהכרח נגמר
אין בעיה שעושים, לעיתים נגררים למצוא עוד פאקים ואיתם עוד ניתוחים, מעגל שלא בהכרח נגמר
אם זה גורם לך לאהוב את עצמך ולהרגיש כיף לנוח לך על זה תעשו מה שבאלכם
באותו הנושא: