7 תשובות
על גבול הטעם הטוב
שכל אחד יעשה מה שבא לו (:
אם זה יגרום לאותו אדם לאהוב את עצמו יותר ויעשה לו טוב יותר, אז שיהיה לו בכיף.
אבל אם בן אדם עושה את זה בשביל אחרים ולא בשביל לגרום לעצמו להרגיש טוב יותר זאת טעות לדעתי.
שכל אחד יעשה את מה שטוב לו, והדבר הכי חשוב זה לאהוב את עצמך כי אם לא תאהב את עצמך אף אחד לא יעשה אתזה במקומך, ואם ניתוח פלסטי זאת הדרך של אותו אדם לעשות את זה אז שילך על זה.
אבל אם בן אדם עושה את זה בשביל אחרים ולא בשביל לגרום לעצמו להרגיש טוב יותר זאת טעות לדעתי.
שכל אחד יעשה את מה שטוב לו, והדבר הכי חשוב זה לאהוב את עצמך כי אם לא תאהב את עצמך אף אחד לא יעשה אתזה במקומך, ואם ניתוח פלסטי זאת הדרך של אותו אדם לעשות את זה אז שילך על זה.
יש ניתוחים פלסטיים מצילי חיים, ויש כאלה סתם בשביל האגו העצמי ואני אני נגד זה.
ניתוחים כמו קוביות בבטן או ישבן זה משהו שאפשר להשיג עם עבודה קשה ובלי ניתוחים ואני לא בעד זה.. אבל ניתוחים כמו אף או חזה אם זה מוריד את הביטחון ואת לא מרגישה שלמה עם עצמך אז אני בעד זה, שיעשו מה שטוב להם וזה דברים שאי אפשר להשיג עם עבודה קשה..
אם זה מה שעושה לה טוב אז למה לא..?
יש אנשים שלא מרגישים טוב עם עצמם, וניתוחים פלסטיים זה נהדר לכל האנשים האלו :)
הם גורמים לאנשים להרגיש טוב עם עצמם והגוף שלהם, ונותנים מוטיבציה וביטחון עצמי.
הם גורמים לאנשים להרגיש טוב עם עצמם והגוף שלהם, ונותנים מוטיבציה וביטחון עצמי.
באותו הנושא: