9 תשובות
שכל אחד יעשה מה שבאלו כל עוד זה לא פוגע באנשים אחרים
שימי זין על כל הקנאים באמת העיקר שאת מרוצה מאיך שאת נראת ושכולם יקפצו לך
מצד אחד אני מבינה את חובר הביטחון מבינה שזה יכול לתת הרגשה טובה יותר לאותו בן אדם.
מצד שני אני חושבת שחוסר ביטחון זה משהו שבנוי בתוך בן אדם, וברגע שהוא יבין שהוא יכול לשנות את עצמו הוא לא יפסיק, ויחפש מלא דברים קטנים לשינוי בעצמו.
מצד שני אני חושבת שחוסר ביטחון זה משהו שבנוי בתוך בן אדם, וברגע שהוא יבין שהוא יכול לשנות את עצמו הוא לא יפסיק, ויחפש מלא דברים קטנים לשינוי בעצמו.
ניתוחים פלסטיים זה דבר מאוד מיותר,
תאהב את עצמך כמו שאתה ושים זין
תאהב את עצמך כמו שאתה ושים זין
שואל השאלה:
אני בת :)
אני בת :)
אנונימית
כשהייתי צעירה יותר הייתי נגד כי אמרתי "זה במילא לא באמת מי שאתה"
עם הזמן הבנתי.. אין ערך למי שאתה באמת , אם אתה לא אוהב את איך שאתה נראה אז אין מישהו שיכול להגיד לך שזה לא בסדר לשנות את זה.
עם הזמן הבנתי.. אין ערך למי שאתה באמת , אם אתה לא אוהב את איך שאתה נראה אז אין מישהו שיכול להגיד לך שזה לא בסדר לשנות את זה.
חרא דבר
שונאת את זה
למה הדבר המטופש הזה קיים בכלל?!
שונאת את זה
למה הדבר המטופש הזה קיים בכלל?!
אני חושבת שיש יופי בטבעיות ושבנאדם צריך לאהוב את עצמו כמו שהוא נולד, אבל אני חושבת שאם יש משהו בעצמך שאתה לא אוהב ומוריד לך את הבטחון ואתה רוצה לשנות אז באמת למה לא? פשוט לא להגזים עם זה כי אז זה יוצא מפרופורציות
זה הכל
זה הכל
שכל אחת תעשה מה שגורם לה להרגיש יפה ולא מה שגורם לאחרים להיות מרוצים!
באותו הנושא: