תשובה אחת
גאולה זה מה שיקרה אחרי ביאת המשיח
גולה זה שחיינו במלא מדינות אחרי חורבן בית המקדש והתפזרנו בעולם, ובעצם אנחנו עדיין בגולה כי אין בית מקדש ואין נביאים ועדיין חצי מהיהודים לא בארץ ישראל.
אנונימית