2 תשובות
כן, הנוצרים והמוסלמים (סונים) מאמינים שישו יהיה המשיח. המוסלמים קוראים לו מהדי.
אנונימית
נוצרים מאמינים בגאולה והמשיח, בעצם כל האמונה שלהם מתבססת על זה הם רואים בישו בתור המשיח ובתור זה שיגאל את העולם שנית (פעם ראשונה כביכול הייתה אחרי ההצלבה שלו כשהוא קם לתחייה וגאל את האנשים)
לגבי מוסלמים אני לא יודע
לגבי מוסלמים אני לא יודע
באותו הנושא: