6 תשובות
אחכה לו בכל יום שיבוא
כן, הרבה דברים שכתובים במסכת סוטה כבר התקיימו, אעתיק את הגמרא:
"בעקבות משיחא חוצפא יסגא, ויוקר יאמיר, הגפן תתן פריה והיין ביוקר. ומלכות תהפך למינות, ואין תוכחת. בית וועד יהיה לזנות, והגליל יחרב, והגבלן ישום ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו. וחכמות סופרים תסרח, ויראי חטא ימאסו והאמת תהא נעדרת. נערים פני זקנים ילבינו, זקנים יעמדו מפני קטנים, בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה: אויבי איש אנשי ביתו. פני הדור כפני הכלב הבן אינו מתבייש מאביו. ועל מה יש לנו להשען? - על אבינו שבשמים" (סוטה מט ע"ב).
שואל השאלה:
אשמח אם תסביר מה הדברים שרשמת אומרים כי לא הבנתי את הכל
וגם מה כבר קרה מתוך מה שאמור לקרות?
אנונימית
בדור שלנו יש הרבה חוצפה: אין כבוד לרבנים, להורים, למבוגרים. הכל יקר. יש לנו שלטון של כופרים. מבזים את הערך של תורה ואת יראי ה', אפילו אורמים על מי משיהו שהוא סר מרע (עבירה) - שהוא "השתבש", לא עלינו. זה חלק מהנבואה.
רבנים אומרים שהגאולה ממש קרובה אנחנו כבר באחרית הימים,דברים החלו לקרות כבר אני גם מרגישה את זה.
שואל השאלה:
mashu magniv
מה זה אומר אחרית הימים? ואיך את מרגישה שהגאולה מתקרבת? במה זה מתבטא? דברים שקורים בארץ למשל?
ותוצאה תודה רבה
יש לי עוד שאלה מה בעצם אמור לקרות בגאולה עצמה? יש תיאורים של מה שיקרה? כמה זמן זה יהיה? וכדומה?
אנונימית