7 תשובות
ממש לא אני עושה את זה כל הזמן
שואל השאלה:
אנונימית
לאא הכי כייף ותדעי שכל מי רואה אותך מקנא
אני רץ רק כשיש לי עבודה בספורט מהבית ספר, מוזמנת להצתרף :)
זה ממש כיף לבד .
אבל אני מרגישה יותר בנוח עם אחרים אבל יותר כיף לבד!
למה פאדיחה? רוב האנשים שאני רואה רצים לבד. מעט מאד בזוגות ובקבוצות. יש יתרון ענק בלרוץ לבד, אין הפרעות, קצב שלך, המסלול שלך....