11 תשובות
לא פדיחה בכלל
לא:)
לא
לא, שימי מוזיקה
למה שזה יהיה .
וגם אם למישהו זה כן זה בעייה שלו למה שזה יהיה גם בעייה שלך..
וגם אם למישהו זה כן זה בעייה שלו למה שזה יהיה גם בעייה שלך..
אני תמיד יוצאת לבד זה הכי כיף
האמת שגם אותי זה מפדח טיפה לצאת לבד לריצה כי יש לי מלא אנשים באזור שאני מכירה ומפדח שהם יראו אותי רצה
אנונימית
לא הכי כיף עם המוזיקה בקצב שלך
ממש ממש ממש לא
ממש לא
באותו הנושא: