6 תשובות
ממש לא, זה ממש בריא, אני אישית הייתי רואה את זה בעין טובה.
דווקא אין מה להתבייש דבר שני הרוב ישנים אני חושבת אין לך מה להתבייש הכל טוב
אני בטוחה שהם ישנים
תצאי וגם אם הם יראו זה לא ככ פדיחה
תצאי וגם אם הם יראו זה לא ככ פדיחה
לא, חוץ מזה שהם בטוח ישנים.
לא פאדיחה , שימי פס
לא פאדיחה בכלל.
תצאי
תצאי
באותו הנושא: