6 תשובות
לא חושב שזה עניין של לשכוח כי לשכוח זה חא אפשרי את יכולה כיביכול לא לחשוב על זה אבל זה חא יעזור אבל יש לעניין משהו אחר תחשבי על זה שבגלל אותך חארות הילדים האלה את הפכת למישהי יותר אם כוח סיבולת אחרי הכל לכולם קורים דברים רעים בין אם כאלה וכאלה אנחנו פשוט לומדים מהם ומתחברים מהם
פשוט תמשיכי בשלל יש הרבה דברים טובים בחוץ חבל שתבזבזי אותם על מחשבות של העבר
פשוט תמשיכי בחיים שלך אל תשימי עליהם עם הזמן את תשכחי
לשכוח זה לא אפשרי כנראה
דברי עם מנהל או הורים שלך על זה ותקיפי את עצמך בסביבה תומכת
זמן מרפא את הכל
הם סתם אפסים תעזבי אותם ( :