89 תשובות
לא גיבור ולא רוצח
אני לא חושבת שמה שהוא ביצע היה רצח (הוא נטו הגן על עצמו) , אבל הוא גם לא ממש היה גיבור.
אני לא חושבת שמה שהוא ביצע היה רצח (הוא נטו הגן על עצמו) , אבל הוא גם לא ממש היה גיבור.
אנונימית
גיבור!
לא זה ולא זה, לא היה צריך לעשות את מה שעשה לדעתי
גיבור
מוות למחבלים
מוות למחבלים
לא זה ולא זה
גיבור על
אנונימי
גיבור הוא לא, זה בטוח. מה מעשה גבורה בלהרוג מחבל ששוכב על הרצפה? הוא לא הסתכן ולא הציל אף אחד.
אני ימנית והוא לא גיבור. הוא ילד שלא היה צריך לעשות מה שהוא עשה. לא בטוחה עד כמה הוא ידע את ההשלכות או עבד לפי סיסמה של מוות לערבים או משהו כזה. מוכנה למינוסים שוטו חח
וואו, אתם באמת מדהימים אותי. אביגדור קהלני הוא גיבור, הוא סיכן את החיים שלו בשביל להגן על המדינה ויצא מזה שרוף בכל הגוף. רועי קליין קפץ על רימון כדי להגן על החברים שלו ומת בגלל זה. אנשים שחושבים שאלאור גיבור אז זה שהוא הרג אדם ששכב על הרצפה מייצגים את כל מה שרע בימין בארץ ואת זה אני אומר כימני.
גיבור!!
הכי גיבור❤
ברור שהוא לא רוצח
אבל לא יודע אם הוא גיבור אבל אם זה או זה או זה הוא גיבור
אבל לא יודע אם הוא גיבור אבל אם זה או זה או זה הוא גיבור
גיבור ברור❤
גיבור , הוא הרג מחבל מישהו שרצה לפגוע בעם ישראל בחיילים שלנו ובנו, הוא הרג את האויב שיש לו אפס חמלה אליכם.
הוא לא הרג סתם ערבי , הוא הרג מישהו שניסה לתקוף ולעשות טרור.
הוא לא הרג סתם ערבי , הוא הרג מישהו שניסה לתקוף ולעשות טרור.
רוצח. המחבל היה מנוטרל לא היתה לו שום סיבה להרוג אותו. אף אחד לא המליך אותו לשופט
רוצח הוא לא , גיבור גם לא ממש הוא עשה מה שהוא חשב שצריך לעשות.
היה חשש שלמחבל יש מטען חבלה אם הוא לא היה יורה היו צורחים עליו איך הוא לקח כזה סיכון בשביל מחבל
מי זה ומה הוא עשה?
אנונימית
לא גיבור ולא רוצח...
אני בעצמי מאמינה בעונש מוות למחבלים אבל באופן מסודר. אי אפשר שכל בן אדם ייקח את החוק לידיים. מה גם שהמחבל היה מנוטרל כבר ולא היה עושה כלום לאף אחד, אז אין סיבה לקרוא לו גיבור...
אני בעצמי מאמינה בעונש מוות למחבלים אבל באופן מסודר. אי אפשר שכל בן אדם ייקח את החוק לידיים. מה גם שהמחבל היה מנוטרל כבר ולא היה עושה כלום לאף אחד, אז אין סיבה לקרוא לו גיבור...
אלאור עזריה מלך העולם ועצם זה שניסו להפוך אותו לרצוח ולפתוח נגדו תיק על רצח אומר הרבה על מערכת המשפט שלנו חברים גועל נפש מדינה גועל נפש
אנונימית
^^^ חחח המחבל היה מוקף בחיילים והיה מוצמד לקרקע, בדקו את הטענה שלו לגבי זה ומצאו שזה לא מספיק כדי לומר שהוא היה מסוכן.
גיבור חד משמעתית
הוא לא רוצה כי הוא הרג אדם שבא לרצוח יהודים
אבל הוא גם לא גיבור כי איך אפשר להתגאות ברצח? ועוד רצח שהמחבל מנוטרל
אבל הוא גם לא גיבור כי איך אפשר להתגאות ברצח? ועוד רצח שהמחבל מנוטרל
אגב סתם שתדעו, יש מקרה אחר שבו אזרח רצח מחבל, והוא קיבל רק כמה חודשי שירות, לא מבינה את ההיגיון
הוא לא גיבור וזה בושה שאתה קורא לו ככה ביחס לשאר האנשים שיש שהם הגיבורים, הוא לא גיבור בשום צורה שהיא.
הוא לא היה בסכנת חיים בעצמו, הוא לא סיכן את חייו כדי להציל אחרים.
הוא רצח מחבל מנוטרל.
הוא די יצא לא חכם, הוא מן הסתם ידע את הוראות הצבא שזה נוגע למקרים כאלו, שהסכנה שהייתה כבר מנוטרלת ובכל זאת החליט לעשות את זה .
הוא לא היה בסכנת חיים בעצמו, הוא לא סיכן את חייו כדי להציל אחרים.
הוא רצח מחבל מנוטרל.
הוא די יצא לא חכם, הוא מן הסתם ידע את הוראות הצבא שזה נוגע למקרים כאלו, שהסכנה שהייתה כבר מנוטרלת ובכל זאת החליט לעשות את זה .
" גיבור" הוא לא עשה איזה משהו מדהים. בסופו של דבר הוא רצח מחבל שהיה כבר מנורטל ולא היה יכול באותו רגע לגרום לשום סכנה ממשית לחיים שלו או של אחרים ( ולא, הוא לא קורא עתידות אז הוא לא יכול לדעת מה היה קורה במהלך חייו של המחבל ומה אותו אחד יעשה)
גיבור = +1 רוצח -1
הוא גיבור לאחד ורוצח לאחר אז הוא נטרלי
הוא גיבור לאחד ורוצח לאחר אז הוא נטרלי
רצח מחבל מה את אמיתית לייסטר אם כבר בושה שאת מדברת ככה על חייל שניסה למנוע עוד רציחות ובין היתר מגן על כאלה כמוך שבמקום להגן על חייל יגנו על מחבל וואו
אבל הוא לא היה מסוכןן
אני לא מגנה על אף אחד.
את רואה אותי מתלוננת על זה שהמחבל מת?
לא מזיז לי אם הוא מת או רקוב בקבר. כל עוד שהוא לא יכול לפגוע אחרים זה בסדר מצידי.
אבל. וזה אבל גדול.
הבחור לא גיבור, הוא לא סיכן את חייו באותו רגע ולא הייתה סכנה ממשית לו או לאחרים באותו רגע. לא הייתה באמת סיבה ממשית לרצוח אותו חוץ מכנראה נקמה/ הוא חשב שהוא לא מנורטל והייתה סכנה ממשית לפגוע בו, אני לא באמת יודעת כמו שאת לא יודעת מה הייתה הסיבה האמיתית.
גם בכלל, הוא ידע בטח על הוראות שקשורות בנשק במקרה שהסכנה מנוטרלת באותו רגע, ואני בספק רב מאוד שאותן הוראות אומרות שיש רשות סתם ככה לירות ברגע שהמחבל במקרה הזה מנוטרל. אז הוא ידע מן הסתם שהוא עובר על אותן הוראות.
את רואה אותי מתלוננת על זה שהמחבל מת?
לא מזיז לי אם הוא מת או רקוב בקבר. כל עוד שהוא לא יכול לפגוע אחרים זה בסדר מצידי.
אבל. וזה אבל גדול.
הבחור לא גיבור, הוא לא סיכן את חייו באותו רגע ולא הייתה סכנה ממשית לו או לאחרים באותו רגע. לא הייתה באמת סיבה ממשית לרצוח אותו חוץ מכנראה נקמה/ הוא חשב שהוא לא מנורטל והייתה סכנה ממשית לפגוע בו, אני לא באמת יודעת כמו שאת לא יודעת מה הייתה הסיבה האמיתית.
גם בכלל, הוא ידע בטח על הוראות שקשורות בנשק במקרה שהסכנה מנוטרלת באותו רגע, ואני בספק רב מאוד שאותן הוראות אומרות שיש רשות סתם ככה לירות ברגע שהמחבל במקרה הזה מנוטרל. אז הוא ידע מן הסתם שהוא עובר על אותן הוראות.
גיבור!!!!!❤❤❤
וגם כן, רצח מחבל.
ההגדרה של רצח זה הרג בכוונה תחילה. אז כן הוא רצח.
הוא הרג את אותו מחבל כוונה תחילה על מנת להרוג אותו. אז כן רצח, זה הבנה פשוטה של ההגדרה של רצח.
ההגדרה של רצח זה הרג בכוונה תחילה. אז כן הוא רצח.
הוא הרג את אותו מחבל כוונה תחילה על מנת להרוג אותו. אז כן רצח, זה הבנה פשוטה של ההגדרה של רצח.
אני לא קוראת את כל זה מאמוש איבדתם אותי ברצח מחבל אתר שמאלני בקטע הזוייי יאללה ביי
ברצח מחבל?
זאת עובדה
רצח זה הרג בכוונה תחילה, אלאור עזריה הרג את אותו מחבל בכוונה תחילה ככה שכן זה רצח.
לא אשמתי שאת לא מודעת להגדרה הפשוטה של רצח. גם על פי חוק וגם באופן כללי על ידי הגדרה פשוטה כנראה כמעט בכל מקום אם לא בכל מקום . שרצח זה הרג בכוונה תחילה.
זאת עובדה
רצח זה הרג בכוונה תחילה, אלאור עזריה הרג את אותו מחבל בכוונה תחילה ככה שכן זה רצח.
לא אשמתי שאת לא מודעת להגדרה הפשוטה של רצח. גם על פי חוק וגם באופן כללי על ידי הגדרה פשוטה כנראה כמעט בכל מקום אם לא בכל מקום . שרצח זה הרג בכוונה תחילה.
גיבור !
בושה לממשלה שלנו בכלל שהיה יום אחד במאסר
אחר כך מתפלאים למה אף אחד לא רוצה להתגייס כדי שחלילה אף אחד אף אחד לא יקבל מאסר עולם על כך שהציל חפים מפשע מרוצח סדרתי שהחלום שלו היה לשחוט את כולכם , גם את אלה שמגינים על המחבל הזה
בטוח אם זה היה אח שלכם הייתם בעצמכם שוחטים את המחבל
בושה לממשלה שלנו בכלל שהיה יום אחד במאסר
אחר כך מתפלאים למה אף אחד לא רוצה להתגייס כדי שחלילה אף אחד אף אחד לא יקבל מאסר עולם על כך שהציל חפים מפשע מרוצח סדרתי שהחלום שלו היה לשחוט את כולכם , גם את אלה שמגינים על המחבל הזה
בטוח אם זה היה אח שלכם הייתם בעצמכם שוחטים את המחבל
אנונימי
יש *** להרוג *** מחבל לא ***לרצוח*** מחבל
אנונימי
תקשיבי, אני לא עורכת דין ולא יודעת כמו אף אחד כאן מה באמת הלך באותו זמן ומה הייתה הסיבה שהוא עשה את מה שהיא עשה.
אבל מה שכן, אני מדברת במידה שאלאור הרג אותו מפני שהוא רצה לעשות את זה מהסיבות שלו ומהסיבות שהיו לגיטימיות באותו זמן ( שהוא רצה להרוג אותו ולא פשוט לנטרל אותו רגיל) אז כן זה רצח
אבל מה שכן, אני מדברת במידה שאלאור הרג אותו מפני שהוא רצה לעשות את זה מהסיבות שלו ומהסיבות שהיו לגיטימיות באותו זמן ( שהוא רצה להרוג אותו ולא פשוט לנטרל אותו רגיל) אז כן זה רצח
לא זה ולא זה
ברור שיש לרצוח מחבל.
יש הגדרה למילה רצח ויש הגדרה למילה הרג.
רצח זה להרוג מישהו בכוונה תחילה .
ואנונימי, ממש לא.
זה יחזיר את לאחור? זה יחזיר לחיים את האנשים שנרצחו על ידי אותו מחבל או אפילו נפגעו על ידיו? זה לא. זה לא ישנה ולא שינה שום דבר ואפילו הזיק שמחבל מנוטרל נרצח בגלל שאיזה חייל לא הלך לפי הוראות הצבא.
יש הגדרה למילה רצח ויש הגדרה למילה הרג.
רצח זה להרוג מישהו בכוונה תחילה .
ואנונימי, ממש לא.
זה יחזיר את לאחור? זה יחזיר לחיים את האנשים שנרצחו על ידי אותו מחבל או אפילו נפגעו על ידיו? זה לא. זה לא ישנה ולא שינה שום דבר ואפילו הזיק שמחבל מנוטרל נרצח בגלל שאיזה חייל לא הלך לפי הוראות הצבא.
ממתי הוא הציל חפים מפשע באותו זמן? לפי מה שאני יודעת באותו רגע לא הייתה סכנת לחיים לאחרים. בספק אם היו אנשים בסביבה באותו זמן
הימנים טוענים שהוא גיבור השמאלנים טוענים שהוא רוצח כי הם נגד הצבא
אנונימי
שואל השאלה:
^^^לא רשמתי את דעתי על המקרה ואני גם לא נכנס פה לשיחות כי אני רוצה להיות כמה שיותר אובייקטיבי אבל מחבלים לא הורגים ובטח שלא רוצחים, מחבלים מחסלים.
בלי קשר לאלאור ומה היה שם וכו' כשמחבל מת זה נקרא חיסול ולא הרג או רצח.
^^^לא רשמתי את דעתי על המקרה ואני גם לא נכנס פה לשיחות כי אני רוצה להיות כמה שיותר אובייקטיבי אבל מחבלים לא הורגים ובטח שלא רוצחים, מחבלים מחסלים.
בלי קשר לאלאור ומה היה שם וכו' כשמחבל מת זה נקרא חיסול ולא הרג או רצח.
אנונימי
גיבור
הוא לא זה ולא זה
אני חושבת שמה שהוא עשה זה המעשה הנכון.
אם הוא לא היה הורג אותו, אותו מחהל היה יכול לעשות מליון פיגועים.
אז הוא מנע מקרי רצח שהיו יכולים לקרות
אם הוא לא היה הורג אותו, אותו מחהל היה יכול לעשות מליון פיגועים.
אז הוא מנע מקרי רצח שהיו יכולים לקרות
גיבור.
הגן על עצמו
הגן על עצמו
רצח זה הרג בכוונה תחילה לול, למה שזה לא יהיה ככה
שואל השאלה:
אבל נגיד עכשיו חיל האוויר מחסל את הנייה אי אפשר להגיד רצח למרות שזה בכוונה וככה על כל מחבל.
יש גם חיסול ממוקד ולא רצח ממוקד, אז שוב בלי קשר לאלאור, מחבלים מחסלים
אבל נגיד עכשיו חיל האוויר מחסל את הנייה אי אפשר להגיד רצח למרות שזה בכוונה וככה על כל מחבל.
יש גם חיסול ממוקד ולא רצח ממוקד, אז שוב בלי קשר לאלאור, מחבלים מחסלים
אנונימי
הוא חד משמעית לא היה בסדר
הוא לא גיבור זה בטוח
הוא לא גיבור זה בטוח
אנונימית
הוא פעל בניגוד לחוקי צה"ל וירה במחבל שלא לצורך, המחבל כבר היה מנוטרל ובית המשפט קבע שמה שהוא עשה הוא בניגוד לחוק.
אני בעד עונש מוות למחבלים, אבל אני נגד לעשות משהו בניגוד לחוק ולכן אני לא חושב שהוא גיבור.
אפשר גם להיות בעד החוק במדינת ישראל וגם להיות נגד מחבלים, תנסו את זה פעם
אני בעד עונש מוות למחבלים, אבל אני נגד לעשות משהו בניגוד לחוק ולכן אני לא חושב שהוא גיבור.
אפשר גם להיות בעד החוק במדינת ישראל וגם להיות נגד מחבלים, תנסו את זה פעם
מישהו יכול להגיד לי מה הוא עשה?
זו בדיוק הסיבה שרוב בני הנוער ימניים בקטע הזוי, אף אחד פה לא בקיא בחוקים ובמה מותר ומה לא.
אליאור עזריה פעם בניגוד לחוק, זה לא אומר שמי שנגדו הוא בעד מחבלים
אליאור עזריה פעם בניגוד לחוק, זה לא אומר שמי שנגדו הוא בעד מחבלים
אנונימי
גיבור וגם סמל
גיבור!
אם למחבל היה מטען חבלה הוא היה מקבל צלש
גיבור!!!!! אני בעד מוות למחבלים בעינויים!!
ילדים בני 14 פה - השאלה היא פה היא לא אם אתם בעד או נגד מחבלים..
אליאור עזריה פעל בניגוד לחוק, זה לא משנה כמה אתם בעד להרוג מחבלים.
יש חוקים בצה"ל ויש אתיקה, הוא פעל בניגוד לעמדת המפקדים שלו וכבר המחבל היה פגוע ומנוטרל
אליאור עזריה פעל בניגוד לחוק, זה לא משנה כמה אתם בעד להרוג מחבלים.
יש חוקים בצה"ל ויש אתיקה, הוא פעל בניגוד לעמדת המפקדים שלו וכבר המחבל היה פגוע ומנוטרל
אנונימי
סתם מסכן
והוא פעל בניגוד לחוק
אין מה לעשות
והוא פעל בניגוד לחוק
אין מה לעשות
לאזה ולא זה זה לא היה במקום מה שהוא עשה אבל הוא הגן על עצמו זה סוג של רצח כןן שתדעו
מה גיבורי בלהוציא להורג מחבל ששוכב מנוטרל וחסר הכרה על הרצפה?
אפילו יש סרטון שמראה מה מתרחש, זה ברור כשמש שמה שהוא עשה זה רצח,
הבן אדם הגיע כחובש לזירה ובמקום לעשות את התפקיד שלו פתאום דרך נשק כיוון אל המחבל וירה בו, והסיפורים של "המחבל זז" לא תופסים במקרה הזה, כי היו שוטרים וחיילים עם נשק דרוך שמכוון אל המחבל ומוכנים לירות במידה ויש איום, הוא לקח את זה על עצמו, והיה צריך לקבל עונש גדול יותר אפילו, אני בתור ימני מזועזע לראות חיילים לוקחים את החוק לידיהם, אם הוא לא היה רוצח אותו השבק יכל לקחת אותו לחקירה ולהוציא ממנו מידע על עוד רוצחים וארגונים פוטנציאלים ולמנוע פיגועים.
אפילו יש סרטון שמראה מה מתרחש, זה ברור כשמש שמה שהוא עשה זה רצח,
הבן אדם הגיע כחובש לזירה ובמקום לעשות את התפקיד שלו פתאום דרך נשק כיוון אל המחבל וירה בו, והסיפורים של "המחבל זז" לא תופסים במקרה הזה, כי היו שוטרים וחיילים עם נשק דרוך שמכוון אל המחבל ומוכנים לירות במידה ויש איום, הוא לקח את זה על עצמו, והיה צריך לקבל עונש גדול יותר אפילו, אני בתור ימני מזועזע לראות חיילים לוקחים את החוק לידיהם, אם הוא לא היה רוצח אותו השבק יכל לקחת אותו לחקירה ולהוציא ממנו מידע על עוד רוצחים וארגונים פוטנציאלים ולמנוע פיגועים.
אנונימי
ג י ב ו ר
גיבור,מדובר במחבל מ ח ב ל לא סתם ערבי ולא סתם אזרח מ ח ב ל
לדעתי לא זה ולא זה.
הוא לא גיבור כי מה שהוא עשה כבר לא הציל אף אחד כי המחבל שכב מנוטרל בלי שום יכולת לפגוע.
אבל אני גם לא חושב שהוא רוצח. רוצח זה כמו המחבל זה שהוא קם בבוקר מסתכל על עצמו במראה ואומר שהוא הולך היום לרצוח מישהו.
אבל לעומת זאת אלאור לדעתי לא היה צריך לעשות את זה אבל זה כנראה בא לו ממרמור ועצבים על מה שהמחבל עשה, רוצח הוא לא.
אבל גם גיבור לא.
הוא לא גיבור כי מה שהוא עשה כבר לא הציל אף אחד כי המחבל שכב מנוטרל בלי שום יכולת לפגוע.
אבל אני גם לא חושב שהוא רוצח. רוצח זה כמו המחבל זה שהוא קם בבוקר מסתכל על עצמו במראה ואומר שהוא הולך היום לרצוח מישהו.
אבל לעומת זאת אלאור לדעתי לא היה צריך לעשות את זה אבל זה כנראה בא לו ממרמור ועצבים על מה שהמחבל עשה, רוצח הוא לא.
אבל גם גיבור לא.
לא זה ולא זה
הוא לא רוצח
אבל הוא גם לא גיבור
הוא עשה מה שצריך
הוא לא רוצח
אבל הוא גם לא גיבור
הוא עשה מה שצריך
גיבורררררררר !!!!
גיבור חדמש.
תחשבו על זה שמנהסתם המחבל היה מבריא ואז הולך לעשות עוד פיגוע.
כמו הגונב מגנב פטור, אותו דבר.
תחשבו על זה שמנהסתם המחבל היה מבריא ואז הולך לעשות עוד פיגוע.
כמו הגונב מגנב פטור, אותו דבר.
גם גיבור וגם רוצח
גיבור
ואלת האש תלמדי לקבל דעות אחרות משלך כמה אפשר לשכנע כל אדם שהוא רוצח
זכותי לחשוב שהוא גיבור
ואלת האש תלמדי לקבל דעות אחרות משלך כמה אפשר לשכנע כל אדם שהוא רוצח
זכותי לחשוב שהוא גיבור
אנונימי
אני לא באמת הבנתי מה היה שם אבל נראלי הוא עשה את מה שעשה מתוך הץגוננות
לא זה ולא זה פשוט ילד שהתנהל בלי לחשוב יותר מידי.
פעל מתוך נקמה אבל גם מתוך לחץ ואולי תחושה של איום עליו, אז רוצח- כן מבחינה חוקית כי הוא פיזית רצח אותו, אבל אפשר גם לקרוא לזה הגנה עצמית... בכל מקרה לא היינו שם אז אנחנו לא יכולים לדעת
אתם לא באמת יכולים להגיד אם הוא גיבור או לא כי לא הייתם במקום שלו אם זה מה שהוא חשב שצריך לעשות ועשה את זה הוא גיבור
לא עוקב אחריו מה הוא עשה? הבנתי שזה משהו עם מחבל
לא גיבור ולא רוצח,לא שאני נגדו אבל גבורה זה לעשות משהו למרות שאתה יודע שאתה מסכן את החיים או את הבריאות שלך בזה,אם נגיד הוא היה מחלץ מישהו מהחמאס תוך כדי סיכון עצמי זה נחשב גיבור ולדעתי לנטרל מחבל שהיה טכנית מנוטרל או כמעט מנוטרל עם ירייה מרחוק זה לא נחשב גבורה אבל הוא גם לא רוצח,הוא חייל,בתור חייל התפקיד שלו הוא להגן על המדינה ולהרוג מחבל זה די מגן על המדינה אז לדעתי הוא לא גיבור אבל לא צריך לקבל שום עונש
אנונימי
הוא לא גיבור אבל לא היה צריך להכנס לכלא על זה שהרג בן אדם שקם בבוקר במטרה לרצוח אזרחים ישראלים, הוא היה ראוי למות
הוא לא רוצח מה שבטוח!!! לא הייתי מגדירה גיבור אולי גיבור בעניין של מה שקרה אחריי עם התקשורת שסיכלה אותו מכול כיוון ואנשים שפשוט מיררו לו תחיים את הנפש פשוט רצו להרוג את הבן אדם פה הוא הייה גיבור !
חד משמעית גיבור אבל היה אפשר לפתור את זה אחרת
גיבור הוא לא זה בטוח.
לירות במחבל מנוטרל על הרצפה זה לא מעשה גבורה..
זה לא המקום שלו להיות השופט והתליין, גם אם למחבלים מגיע עונש מוות יש מערכת משפט וחוקים שזה נעשה דרכם.
זה לא מקום של אדם להיות השופט והמוציא להורג של מישהו וברגע שנותנים למישהו לגיטימציה לעבור על החוק כי "זה לדעתו היה נכון" זה יכול להדרדר מאוד מאוד מהר.. וכל אחד יוכל לתרץ כל מעשה שיעשה גם אם הוא בניגוד לחוק, הכל בגלל ש"לדעתי זה היה בסדר".
לירות במחבל מנוטרל על הרצפה זה לא מעשה גבורה..
זה לא המקום שלו להיות השופט והתליין, גם אם למחבלים מגיע עונש מוות יש מערכת משפט וחוקים שזה נעשה דרכם.
זה לא מקום של אדם להיות השופט והמוציא להורג של מישהו וברגע שנותנים למישהו לגיטימציה לעבור על החוק כי "זה לדעתו היה נכון" זה יכול להדרדר מאוד מאוד מהר.. וכל אחד יוכל לתרץ כל מעשה שיעשה גם אם הוא בניגוד לחוק, הכל בגלל ש"לדעתי זה היה בסדר".
יש לכם תפיסה ממש מעוותת של המציאות אם אלו הגיבורים שלכם,
חוץ מזה הוא הספיק כבר להשתחרר וללמוד קונדיטוריה חחח קיצור הוא כבר לא רלוונטי דיי לנסות להגיע לחמות
חוץ מזה הוא הספיק כבר להשתחרר וללמוד קונדיטוריה חחח קיצור הוא כבר לא רלוונטי דיי לנסות להגיע לחמות
אנונימית
גיבור !!
אנונימית זה שחלק מהתגובות כאן לא מסתדרות עם הדעה שלך זה אומר שהתפיסה של חלק פה מעוות באותה מידה אני יכולה להגיד את זה גם עלייך כול אחד ודעתו..
זה לא אומר*
לא זה ולא זה, אבל יותר נוטה לכיוון הרוצח, גיבור בטח לא, לא צריך להיות גיבור בשביל לירות במחבל מנוטרל, גיבור זה אחד שמקריב את עצמו למען אחרים, אלאור אמנם לא רצח סתם ככה, ואני יכול להבין את השנאה לבן אדם כזה שבא לרצוח את חברים שלך, אבל הוא לקח את החוק לידיים שלו והחליט שהוא אלוהים ומחליט מי חיי ומי מת, וזה לא בסדר, לא הייתי אומר רצח אבל הוא היה צריך לקבל על זה עונש
הוא גיבור מוות למחבלים
רוצח ברור. קרוב שלי היה איתו באותה היחידה. והמחבל כבר נפגע והיה שכוב על הרצפה ולא תפקד בכלל. הוא כבר לא היה איום לאף אחד ולא יכל לפגוע באף אחד. אבל אלאור יזם ירי במחבל ווידוא הריגה. זה כמו לירות בחיה אחרי שירו בה חץ הרדמה. מה שהניע אותו זה יצר הנקם במחבל, לא שמירה על בטחון המדינה. זה נראה מאוד רע בתקשורת מסיבות טובות. אם הוא היה מניח לו הוא היה נשאר סיעודי כל החיים. קרוב שלי ששרת איתו אמר שהוא אדיוט ואני נוטה להסכים איתו
גיבור
הוא השתחרר כבר נכון?
הוא השתחרר כבר נכון?
אני לא חושבת שצריך לתת עונש למחבלים, כי זה לא גורם להם לשלם על המעשים שלהם ובנוף לזה אנחנו לא אלוהים אין לנו את הזכות לקבוע מי יחיה ומי ימות
בנוג לשאלה לא חושבת שהוא גיבור כי הוא הייה מנוטרל
בנוג לשאלה לא חושבת שהוא גיבור כי הוא הייה מנוטרל
עדיין לא הבנתי מה הוא עשה..
התשובה להכל
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: