8 תשובות
זה נחשב רצח, אבל רצח מוצדק.
אלאור אזריה גיבור ישראל.
לא כבר עברנו את השלב הזה
גם אם כן וגם אם לא
הוא שילם את חובו לחברה
אז הוא לא.
הוא שילם את חובו לחברה
אז הוא לא.
נופ ,הגנה עצמית סכה .. אני איתו :*
אנונימית
כן, בהחלט. הוא הרג מישהו שלא היווה סכנה מיידית. היו יכולים לטפל במחבל גם בלי לפגוע בו ובלי שהוא יפגע בהם (לפני כן המחבל דקר, זה ידוע. אבל אחר כך הוא לא היווה סכנה כי ניטרלו אותו). הוא בחר לקחת את חייו שלא לצורך, ובניגוד לחוק!!
זו לא הייתה הגנה עצמית ולא בטיח. אלאור רצח כי הוא רצה להרוג ערבים. יש גם עדויות לזה. גם הוא וגם המשפחה שלו כתבו דברים מזעזעים על ערבים ועל זה שצריך להרוג אותם.
זה גם מה שהשופטים קבעו, שזו לא הייתה הגנה עצמית. לצערי הגענו למצב שאנשים לא מקבלים חוות דעת של שופטים. אבל מה שיותר גרוע זה שהם לא נגד השיפוט כי משהו שם לא נכון, אלא בגלל שהם לא מוכנים לקבל את התוצאה.
זו לא הייתה הגנה עצמית ולא בטיח. אלאור רצח כי הוא רצה להרוג ערבים. יש גם עדויות לזה. גם הוא וגם המשפחה שלו כתבו דברים מזעזעים על ערבים ועל זה שצריך להרוג אותם.
זה גם מה שהשופטים קבעו, שזו לא הייתה הגנה עצמית. לצערי הגענו למצב שאנשים לא מקבלים חוות דעת של שופטים. אבל מה שיותר גרוע זה שהם לא נגד השיפוט כי משהו שם לא נכון, אלא בגלל שהם לא מוכנים לקבל את התוצאה.
טכנית כן חח זה עובדה שלא ניתן להתוןכח עליה
באותו הנושא: