12 תשובות
כן כל כך
אבל מאיפה לך שהם יסבלו?

עריכה : מי שנתן לי מינוסים מפגר
כן גם אני חושבת ככה ובכלל עם המצב של היום:/
אומייגד! אני חשבתי בדיוק כמוך למה להביא מה העיקר שיהיה בעולם ולסבול? באמת חבל שאני פה היום:(
אנונימית
חשבתי פעם כמוך שהייתי יותר ילדה...מנטלית
גם אני מאותה סיבה. אני שוקלת לאמץ במקום
העולם אף פעם לא יהיה בטוח, עם את בסוף כן תביאי ילדים הדרך לעזור להם יהיה לאהוב אותם ולהראות להם מה נכון ומה לא, לא לבחור בדרך הקלה ולהגיד שהם ייסבלו, החיים לא קלים, ולכן צקיך ללמד אותם איך להתנהג
את מהאנשים בלי התקווה שפשוט יכולים לתלות את עצמם
לגמרי.
העולם הזה אכזר ונוראי
גם אני לא רוצה ילדים
אנונימי
באותו הנושא: