7 תשובות
את עוד קטנה, זה ישתנה
נשמה את כולה בת 13 כל החיים לפנייך ויכול ליהיות שתשני את דעתך
זה הכל שטויות של הורמונים בגיל ההתבגרות
אבל בכל זאת תעשי מה שטוב לך כי זה הכי חשוב אהובה :)
זה הכל שטויות של הורמונים בגיל ההתבגרות
אבל בכל זאת תעשי מה שטוב לך כי זה הכי חשוב אהובה :)
אנונימית
ביולוגית נורמלי זה לא מכיוון שמטרת האדם היא להתרבות כדי להבטיח המשכיות של המין.
נורמלי באנושות במאה הנוכחית? מאמינה שכן.
נורמלי באנושות במאה הנוכחית? מאמינה שכן.
כן..חייב להוליד ואחר כך שבנאדם לא יכול לגדל את הילד והוא מזניח אותו או עוזב אותו בקניון/ים וקורים אסונות זה עדיף.. איי היגיון של אנשים.
בואו נעשה את זה ברור
לא חייב להתחתן
לא חייב להביא ילדים
לא חייב לעשות תואר באוניברסיטה
ולא חייב כלום!!
חייב להקשיב ללב ולתחושות הבטן ולעשות מה שבסופו של דבר טוב לך ואת תהיי מאושרת.
בואו נעשה את זה ברור
לא חייב להתחתן
לא חייב להביא ילדים
לא חייב לעשות תואר באוניברסיטה
ולא חייב כלום!!
חייב להקשיב ללב ולתחושות הבטן ולעשות מה שבסופו של דבר טוב לך ואת תהיי מאושרת.
שואל השאלה:
פשוט אף עם לא כזה רציתי ילדים משלי לאמץ אני כן רוצה
פשוט אף עם לא כזה רציתי ילדים משלי לאמץ אני כן רוצה
לגמרי מבינה אותך,
מי צריך ילדים? יאלה שהאחים שלך ישאירו שם משפחה
את גם ככה תתחתני ולא תשאירי זכר למשפחה שלך
תחיי את החיים בלי ילדים מציקים
מי צריך ילדים? יאלה שהאחים שלך ישאירו שם משפחה
את גם ככה תתחתני ולא תשאירי זכר למשפחה שלך
תחיי את החיים בלי ילדים מציקים
את לא חייבת ... אבל מה מונע ממך לרצות
באותו הנושא: