10 תשובות
תחשבי שאת היית אחת מהגל השני הזה,
לא רוצים דבר כזה
אף אחד. זה מרגיש לך נורמלי שאנשים סובלים ואפילו מתים רק בגלל שאת לא רוצה לחזור לבית ספר?
מסכימהה
לא אכפת לי להשאר עוד קצת (הרבה) בחופש
אני לא חושבת שבן אדם שפוי יתמוך בגל שני של מגיפה עולמית שהרגה מיליוני אנשים
אבל מי התכוון בכלל לקטע של הקורונה..? אני מתכוונת לקטע של החופש בזה.. לא בא לי שתהיה הקורונה רק חופש
^שואל השאלה. הוא כתב מי עוד רוצה גל שני?
נו בסדר אז אני רוצה את החופש לא את הקורונה מה שה משנה
אז חכי עוד חודשיים יש את החופש הגדול
התכוונו לחופש
וחוץ מזה רוב האנשים שנדבקים זה האנשים ששמים פס על החוקים ויוצאים לבחוץ כשאסור או עושים דברים לא לפי ההנחיות
לי אין בעיה שיהיה גל שני ועוד קצת חופש האמת
כל עוד אנשים לא ייצאו לבחוץ ויעשו מה שהם צריכים לעשות אף אחד לא יידבק ויהיה בסדרר
אנונימית
באותו הנושא: