6 תשובות
אוטמוט פשוט יותר
אנונימי
לא יודע תעשי מה שעושה לך טוב אני עשיתי אוטומט
ידני זה טסט קל יותר
אוטומט!!!
אני עשיתי על אוטומט.. יותר נח ומאפשר. חוצמזה שהיום כמעט ואין ידני
אוטומטי!!!!!!!!!
אנונימית
באותו הנושא: