6 תשובות
גם אני חושבת שהוא מוגזם. בגלל זה הוא לא מותאם לנוער אלא לאנשים מבוגרים וגם זה לא טוב
צריך לפנות לדיאטן קליני שיעשה לך תפריט מותאם אישית מאחר וכל בן אדם זקוק למספר קלוריות שונה.
את יכולה לאבד ככה מסת שריר, להגיע למצב של חוסר אנרגיה, ויטמינים מינרלים וכו...
בכללי לא מומלץ להיצמד לתפריט שנבנה בכלליות, צריך ללכת לתזונאי/ת ושהוא/היא יבנו לך את הפריט שמתאים לך
שואל השאלה:
הלכתי פעמיים לתזונאית ושתיהן לקחו סתם תפריטים מהאינטרנט
אנונימית
ממליץ לך לפנות ללויס פיטנס/אמיר רובין, הם אנשים מקצועיים והם יבנו לך תפריט שמותאם בשבילך.
מסכים עם 2pac