3 תשובות
אני בצבא והמפקדים מתייחסים די רע כזה, כל אחד דופק את האחר
אנונימית
היה לי אישית בסדר במכללה כשהייתי בעתודה.. היו לי גם כמה חברים בני 25 משם.. לא הצלחתי להתחבר עם כולם והייתי בוודאות יותר ילדותי מהיום(בן 22) אבל איכשהו הסתדרתי בערך מבחינה חברתית ולא שמתי לב להפליה כלשהי מבחינת המרצים.
אנונימי