5 תשובות
אין לך כל כך מה לעשות חוץ מלתמוך בה אני מניחה:/
לתמוך בה
סרטן זה מחלה קשה
וכסף הוא לא העניין
שואל השאלה:
יודעת שזו מחלה קשה,אבא שלי חלה בזה ונפטר בגלל זה רוצה לעזור לה
אנונימית
תקשיבי , את בטח מבינה אותה יותר בגלל זה.
גם אני אמא שלי נפטרה מסרטן
אבל באמת שאם הייתי במקום שלך, הייתי רק מתעניינת מלא , גורמת לה לשתף ולספר. רק אכפת לי ממנה כמובן. גם אם לא, תמיד הייתי מקשיבה.
פשוט תביעי התעניינות, תראי שאת שם, תנסי לייעץ מהחוויות שלך. וזהו
להשאר חזק , רק בריאות, רפואה שלמה
וחשוב שתקרא זאת
חשוב לשתף זאת , קישור
ויטמין b17 יכול לסייע
כתבה:
https://www.oncology.org.il/%d7%95%d7%99%d7%98%d7%9e%d7%99%d7%9f-b17/

וגם מיץ גזר
יש עליו כתבות

יש המון מידע באינטרנט שיכול לעזור לך
גם ברוסית וגם באנגלית ועברית
רפואה שלמה
אנונימית