התחברות
הרשמה
הגיוני שמבנה גוף מתרחב? כאילו הצורה משתנה אבל המשקל אותו הדבר
22 באוקטובר 2020, 13:31
גוף
התבגרות
ירידה במשקל
תשובה אחת
זה גיל ההתבגרות
Zzz
באותו הנושא:
הגיוני שהבנים של סטיפס העלו לי את הביטחון בצורה מטורפת ?
זה הגיוני שאין לי טעם בבנים כאילו אני יכולה להמשך לבהירים ולשחומים לנמוכים ולגבוהים והעלאה...??!?!
אני אתיופית וחבר שלי לבן והוא אמר שהוא ממש נמשך לעור כהה יותר מעור לבן זה הגיוני ?כאילו הוא בעצמו לבן חחח
כל הבנים שהם הטייפ שלי מתנהגים באותה צורה זה הגיוני??
איך זה הגיוני שבנים אחרי פרידה לא יתקשרו לאקסית ואילו בנות לא יתאפקו ויתקשרו?
היה לי חלום רע ומ6 וחצי ישבתי שעה וחצי במיטה בצורה טראומתית כאילו ממש הפחיד אותי וזה הרגיש מציאותי. הגיוני?
בנים, מה אתם חושבים על בנות שעושות גבות אבל כאילו מעצבות אותן בצורה ממש עבה?
הגיוני שיש לי ידיד שאני חולה לו על הצורה אבל לפעמים פשוט אין לי כוח אליו??
אני בת 13, המבנה של המותניים שלי רחב ואז צר ואז שוב מתרחב וזה ממש מכוער
הגיוני שלי ולאחים שלי (בת ובן בסהכ שלושה) יש אותו כתם לידה? כאילו הוא בצורה שונה ובמקומות שונים אבל זנ פשוט כמו כתם לבן
אם כאילו עשיתי קיצי למישהו בגיל ההתבגרות(נראה לי הוא בן 14 15 משהו כזה) הגיוני שעמד לו? כאילו זה ממש מוזר לא?