התחברות
הרשמה
הגיוני שלי ולאחים שלי (בת ובן בסהכ שלושה) יש אותו כתם לידה? כאילו הוא בצורה שונה ובמקומות שונים אבל זנ פשוט כמו כתם לבן
כזה.. ותאמת אני אישית ראיתי את זה רק בשנתיים האחרונות.. הגיוני?
24 ביוני 2020, 17:57
כתמי לידה
אחים
כתם לבן
2 תשובות
הגיוני אבל קטע
פ
פיטמה
אם זה קיים סימן שהגיוני
אנונימית
באותו הנושא:
אבא שלי מעצבן אותי , אני מבקשת ממנו בסהכ נטפליקס והוא מחרטט אותי
הגיוני ש6 צ'ייסרים השפיעו עליי 4 שעות בסהכ?
זה הגיוני שני אחים מאותו הורים אחד שחום אחד לבן ?
הגיוני שההורים שלי לקחו אותי ואת אחים שלי לחלונות האדומים באמסטרדם?
איך זה הגיוני שאני קנאית למישהו שאני מדברת איתו בסהכ יום וחצי ולא ראיתי אותו אפילו בתמונות ? ( הוא מפה )
למי שעשה רישיון- כמה זמן בערך לקח לכם להוציא אותו ומה הייתה ההוצאה הכספית בסהכ?
הגיוני לעלות 3 קילו תוך שלושה ימים?!
יש לי אחים בני 30 פלוס אמא שלי מאכילה אותם זה נשמע לכם הגיוני ?
זה הגיוני או לא הגיוני שהמחזור שלי שלושה ימים?
מי ישן עם עוד אחים בחדר? אוהבים או לא? וכמה אחים אתם בסהכ?
האם זה הגיוני שאחרי שלושה חודשים אין לבן אדם רגשות לאותה בחורה?