7 תשובות
אם את רואה שבשיחות אתם מגיעים למצב של פלרטוטים או מחמאות כמו שאמרת תעבירי נושא או שתנסי לסיים את השיחה.
תראי לו שהוא חשוב לך כמו אח כזה.
תדברי איתו על בנים אחרים, תקחי ממנו עצות וכאלה.
שואל השאלה:
אם הוא יפגע וילך? הוא אחד כזה שאם הוא נפגע הוא ממש לא יוצא מהבית וכאלה... מפחיד
אנונימית
אל תגרמי לו להפגע. תעשי את זה ברמזים קטנים ולא להגיד לו ממש 'שמע אני לא בקטע סורי' פשוט להראות שאתם ידידים ולא מעבר.
שואל השאלה:
זה יפגע בו לדעתי כי הוא מצפה וחושב משהו
אנונימית
בכל מקרה, להמשיך עם זה יגרום למצב לא נעים וגרוע יותר בעתיד.. פשוט לא להראות התעניינות אם זה בפרצופים או בדיבור או בהתנהגות.
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית
לדעתי פשוט כשאת מדברת איתו תכניסי לשיחה לפעמים את זה שאתם ידידים ואם את חושבת שזה יראה מוזר אז את יכולה להגיד לו באמצע שיחה "יאוו איזה כיף שיש לי ידיד כמוך שאני יכולה לדבר איתו" או משהו בסגנון
WFM