בקיצור יצא פעם אחת שישבתי לבד ולא היה אף אחד בקושי ילדים מהשכבה באזור(זה היה בסוף שנה שעברה אבל עדיין)כי כול החברים שלי הלכו והוא אמר לי היי ואנחנו לא מכירים בכלל ואמרתי לו היי(היי כזה כאילו מה את רוצה מהחיים שלי)והוא בא להגיד עוד משהו ואז פשוט קמתי והלכתי בלי סיבה וכול כך הצטערתי על זה אחר כך מה לעשות?