התחברות הרשמה

קצת מסובך אבל תכנסו

בקיצור יצא פעם אחת שישבתי לבד ולא היה אף אחד בקושי ילדים מהשכבה באזור(זה היה בסוף שנה שעברה אבל עדיין)כי כול החברים שלי הלכו
והוא אמר לי היי ואנחנו לא מכירים בכלל ואמרתי לו היי(היי כזה כאילו מה את רוצה מהחיים שלי)והוא בא להגיד עוד משהו ואז פשוט קמתי והלכתי בלי סיבה וכול כך הצטערתי על זה אחר כך
מה לעשות?
1 בספטמבר 2020, 23:14
כיתהשכבה    
2 תשובות
תגידי לו היי
ר
רונירונירוני
תגשי אליו...
תתחילי איתו שיחה...
הוא בא אליך... ועכשיו תבואי אליו...
R
Russi@n Girl
באותו הנושא:
לגיטימי שסיננתי אותה? קצת מסובך וארוך בבקשה תכנסו!
בנות תכנסו בבקשה (בנים השאלה הזאת רק תגעיל אותכם למרות שאתם חכמים ואתם תכנסו)
תכנסו זה טיפה מסובך
בנות! תכנסו תכנסו
וואי יש לי פשוט טיפ מושלם לבנות במחזור *תכנסו תכנסו*
בנות תכנסו אני חייבת עזרה בנים אל תכנסו זה ענייני בנות
תכנסו תכנסו תכנסו
תכנסו לבפנים עריכה: נו תכנסו זה דחוף חייבת עזרה
זה מסובך להסביר פה תכנסו רגע
תכנסו תכנסוו
בבקשה תכנסו פליז החיים שלי מסובכים