התחברות הרשמה

זה מסובך להסביר פה תכנסו רגע

אני יודעת שאני סטרייטית ושאני נמשכת לבנים זה גם מוזר לי כזה בנות והכל אבל כל הזמן אני כזה מה עם אני בי מה אם אני אגלה את זה רק בהמשך ולא יודעת אני אוהבת בנים זה טיפה מוזר כזה בנות וזה אשמח להסבר אם זה נורמלי או משהו
4 ביוני 2020, 14:59
עצות    
תשובה אחת
את בגיל ההתבגרות, את לחוצה ,וזה הגיוני, תני לזמן לעשות את שלו
ב
בדיוק כמו שאני
באותו הנושא:
מישהו יכול להסביר לי למה בנים זה עם כל כך מסובך?
אני במשחקי אגו הבת זוג שלי בסטורי (חחח זה מסובך להסביר למה)
מתי תבינו שלהסביר איך היקום נוצר זה מסובך ?
מישהו יכול להסביר לי משהו באח הגדול? תכנסו כתבתי למטה
תכנסו זה טיפה מסובך
בנות! תכנסו תכנסו
מישהו יכול להסביר לי פליז תכנסו
וואי יש לי פשוט טיפ מושלם לבנות במחזור *תכנסו תכנסו*
טוב אז זה קצת מסובך להסביר אבל..
זה קצת מסובך להסביר אבל אני אנסה ..
גילחתי שערות בפעם הראשונה לפני חמישה ימים ועכשיו אני מסתכלת והשיערות מוזרות כאלה אין לי איך להסביר בנות תכנסו