8 תשובות
תכתבי לה את מה שאת מרגישה, ואת יכולה לפתור את הבעיה בזום בזה שתכבי את הרמקול של המחשב (אבל לא את המיקרופון שישמעו אותך) ואז לא תשמעי אף אחד ופשוט תדמייני שהם לא שם :)
אני מסכימה איתך ואני יודעת כמה זה מביך, אני חושבת שהמורים לפעמים צריכים להיות יותר מתחשבים ולהבין שיש כאלה שזה יותר קשה להם ולכבד את זה ולתת לנו להגיש להם בצורה אישית
שואל השאלה:
אתם יכולים לעזור לי לנסח מה לכתוב לה בבקשה?
אנונימית
תכתבי לה:
היי [שם של מורה] בוקר טוב, רציתי לשתף אותך שזה ממש קשה בשבילי להציג את העבודה מול כל הכיתה, ורציתי לבקש ממך אם תוכלי אולי להתחשב בי ולתת לי להראות לך את העבודה באופן אישי או כל דבר אחר שיהיה טיפה קל יותר. אני ממש אעריך את זה
שואל השאלה:
תודה רבהה!!
אנונימית
תקליטי את עצמך אומרת את זה ואז תפעילי טת ההקלטה בזום
אנונימית
....