3 תשובות
תזכרי שזה שהם מתגרשים לא אומר שלא תראי את אחד מהם יותר, הם עדיין ההורים שלך והכל בסדר❤
עצובה? אוקיי אני יודע שאני יוצא קצת מזלזל אבל זה סוגשל מעודד, כשההורים שלי התגרשו עשיתי מסיבה ממש, הם ינסו להוכיח כל הזמן מי יותר נחמד וככה שניהם יהיו טובים יותר, בימי הולדת 2 מתנות, אם רבת עם אחד מהם תמיד תוכלי ללכת לשני, יש לך 2 בתים ותוכלי להכיר ולהתיידד עם אנשים מעוד מקומות (:
אנונימי
מהממת , אני מבינה אותך אני מתארת לעצמי שזה מזה לא פשוט אשמח לדבר איתך בפרטי ולנסות לעזור ❤