7 תשובות
להתעלם מהן ולהראות שזה לא מזיז לך
תתעלמי מהן. רק את יודעת מה את שווה.תמשיכי לחיות את החיים שלך כרגיל ואל תמנעי מעצמך להתנהג כמו שאת רק בגללן ובגלל הסביבה העוינת
יש שתי דרכים
דרך אחת להתעלם עד שזה יעלם.. זה במקרים שזה חד פעמי או בא לעיתים רחוקות ופשוט מתעלמים וזה עובר כי כולם עצבנים לפעמים ופורקים על אנשים כם בלי להתכוון
דרך שניה להגיד מה את מרגישה ולקוות שזה יעזור.. תפתחי תגידי שזה לא נעים לך גם אם את מרגישה שאת מדברת לקיר אולי יצליחו להבין ויפסיקו..
יש עוד דרך שהיא פחות ישירה זה בעצם לפנות לגורם אחר קרוב משפחה אחר נגיד אבא או מישהו אחר שאת סומכת עליו שיעזור עם העניין..
שואל השאלה:
כבר חצי שנה שהן עושות את זה. לא משנה כמה צעקתי וניסיתי להסביר את הצד שלי הן רק המשיכו לרדת עליי. קשה לי באמת קשה.. כנראה אני אצטרך לחכות רק עוד כמה חודשים עד הגיוס כדי שאני אעוף כבר מהבית.
אנונימית
אני בול במצב שלך,תהיי חזקה ואופטימית(:
תנסי לערב מישהו מהמשפחה (אולי אבא או סבתא או סבא ) ותדברי איתו ותשפכי את הלב ..
אם גם זנ לא עובד , תתעלמי .
את יודעת מה את שווה בעצמך
להתעלם מהן ולהגן על עצמך, אל תתני להן רשות לפגוע בך יותר