6 תשובות
לעשות דברים שאת אוהבת
למצוא מטרה כדי להשיג
להיות סביב האנשים הנכונים
ומוזיקה :)
תחייכי^^ זה הפתרון לכל דבר ותעשי דברים שאת אוהבת ואם קורה משהו תמיד תוכלי לשתף אותי^^
לחזור להתעסק בדברים שאת אוהבת ולא עשית הרבה זמן, לדבר עם אנשים אופטימיים וכייפים.
להמשיך הלאה ולחייך
יאיי תודה לך על הפרח^^
שואל השאלה:
תודה אנשים יפים, אני אקח את זה
אנונימית