13 תשובות
לא יודע איך להגדיר את עצמי, כולם מגדירים אותי כדתי - אני מרגיש יותר מסורתי.
מסורתי מאמין, דתלש
שואל השאלה:
השאלה היא האם מישהו מסורתי מאמין באלוהים
אה, כן.
השאלה לא הייתה ברורה כל כך.
מן הסתם
אה חחח לא קראתי טוב.
לא בטוח, אולי מסורתי שומר על המנהגים כי זה פשוט המסורת שלו, אבל בפועל רוב המסורתיים מאמינים בה'.
שואל השאלה:
זה לא נותן לי להביא לכם פרחים
שואל השאלה:
80%? מאיפה הנתון הזה?
שואל השאלה:
בשביל לאמוד את זה צריך לסקור את כל המדינה...
שואל השאלה:
הוא עדיין לא משקף את המציאות
הרבה מהמסורתיים מאמינים, אבל כנראה לא כולם.

שואל השאלה
בדיקה מדגמית היא לקיחת מספיק אנשים כדיליצור ממוצע, וגילו ש-4 מתוך כל 5 אנשים הוא אדם שמאמין בכוח עליון כלשהו. לא כולם יהודים, אבל זה הממוצע ולכן אפשר לקבוע שזה 80 אחוז. ככל שיש יותר אנשים בסקר ככה הוא יותר מדוייק, וסקרעם כאלה בד"כ לוקחים הרבה מאוד אנשים.
הו אני לא דתייה או משהוxp אני די מאמינה^^
באותו הנושא: