9 תשובות
קשה בטירוף ללמוד ככה ובקושי לומדים משהו אחד בשיעור
זה לא כיף
אבל אין מה לעשות.
אי אפשר להפסיק ללמוד
דווקא יותר טוב אבל קצת משגע
מציקה, מתסכלת, לא יעילה
שזה סיוט ...
ובקושי מבינים את החומר אני גומרת ללמוד את כל החומר יותר זמן מאשר מה שאני גומרת בבית ספר
ולא מספיק הם יותר מעמיסים בלמידה מרחוק זה מעצבן מאוד אבל זה חובה ומנסים להסתדר אין מה לעשות
לפחות זה שומר על שגרה מסוימת
אנונימית
"כיף חיים"
חרא ,לא עוזר בשום צורה
כאב ראש
לא שווה כלום. חרטא ברטא.
למדת מזה משהו? קיבלת יחס אישי? עשית מבחנים? עברת את השיעור בלי קטיעות?
אני באמת חושב שזה הדבר הכי גרוע שמשרד החינוך המציא. אבל לפחות זה מאשר לשבת בבית ולהשתעמם.
עוקץתך בלילה,
טושי היתושי