8 תשובות
נוראי
סבבה, התרגלתי
זה לא יעזור, אני בעד שגרת לימודים רגילה.
נחמד פלוס מינוס
בקושי היה לנו
שאני בעד שגרת לימודים רגילה ולא עוד שיעורי זום נוראים שמקריסים את השיחה כול שיעור
אני חושבת שהתרגלתי וזה דווקא די בסדר
לא יודעת, ההיתי חצי שנה בבית ולא נראה לי שאני בכלל אהיה מסוגלת כל יום ללכת לבית ספר כמו פעם, אפילו עכשיו זה קשה לי פעמיים בשבוע ושאר הימים בזום
באותו הנושא: