התחברות הרשמה

גם אתם חושבים שהלמידה מרחוק זה סיוט ועדיף לחזור לבצפר??

12 באוקטובר 2020, 21:48
למידה מרחוקקורונהחינוךZoomכיתה    
2 תשובות
עדיף שלא יהיה בית ספר בכלל בזבוז של החיים
א
אמאשלךלאקקה
כן זה נוראי
ע
על זיבתי המתה
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על למידה מרחוק
מה אתם חושבים על הלמידה מרחוק ?
אתם חושבים שהלמידה מרחוק עוזרת או לא?
מה אתם חושבים על הלמידה מרחוק?
מה אתם חושבים על הלמידה מרחוק?
מה אתם חושבים על הלמידה בקפסולות, מרחוק
אתם חושבים שהלמידה מרחוק תורמת במשהו?
מה אתם חושבים על הלמידה מרחוק?
מה אתם חושבים על זה שאולי הולך להיות למידה מרחוק גם בפסח?
מה אתם חושבים על נושא הלמידה מרחוק??
מה אתם חושבים על הלמידה מרחוק?