4 תשובות
אהבתי יותר את מיוזיקלי, בטיקטוק הכל פשוט התדרדר
אנונימית
טיקטוק של תחילת 2019 נראה לי.
מיוזיקלי היה כיף, אבל בגלל שהיה שם אך ורק טרנזישן וליפסינג זה היה די משעמם
מיוזיקלי זה הדור הטוב וטיקטוק רק הדרדר לו
מיוזיקלי היה מתאים ל2016 ועכשיו הטיקטוק הוא שילוב שלו ושל הווין אז טיקטוק