7 תשובות
מיוזיקלי. יותר תמים
אנונימית
אהבתי יותר את תקופת המיוזקלי
טיקטוק
אהבתי יותר תתקופה של המיוזיקלי
הכל היה תמים
טיקטוק של אוגוסט 2018 עד יוני 2019
מיוזיקליי איך אני מתגעגעת
אין לי בעיה עם טיקטוק או מיוזיקלי

אבל מה שעצוב לי בטיקטוק זה הבריונות ברשת שם
ללא סיבה אפילו
כל עוד בנאדם לא פגע בכם
אין לאף אחד זכות לפגוע בו
אנשים לא מבינים את ההשלכות של מה שהם כותבים ברשת חברתית