5 תשובות
זה לא אותו דבר ? לעזעזאל אני מזדקן
טיק טוק הוא נותן לכולם אופציה להתפרסם ולא רק מי שיפה וטיפה משקיע
מיוזיקלי
זה אותו דבר ...
אני חושבת שטיקטוק
התקופה של מיוזיקלי הייתה טובה אבל התוכן לא היה כזה מעניין, הכל חזר על עצמו ליפסינק וטרנזישנים. הטיקטוק מגוון בתוכן ומפוצץ בתוכן מצחיק, אני יכולה להיות בטיקטוק שעות וכל מה שיש לי בפוריו זה תוכן קורע, יותר כיף לי לראות אנשים עושים שטויות ועושים תוכן מצחיק מאשר את לורן עושה ליפסינק או את ליאה ומאלו עושות ריקודי בטן.
ולכל אלה שאומרים שטיקטוק ומיוזיקלי זה אותו דבר - זה לא, ורק מי שהשתמש בשתיהם יבין כמה זה שונה. אמנם הקונספט של סרטונים קצרים באורך של 15 שניות נשאר אבל מעבר לזה זה לא אותו דבר. התוכן השתנה לגמרי, פעם זה היה כמעט בלתי אפשרי להגיע לפור יו אם לא היית איזה בייבי אריאל או ליסה ולנה, התוכן והאופי של הטרנדים השתנה לגמרי, המפורסמים מתקופת מיוזיקלי הם כבר לא מפורסמים באפליקציה וכבר לא מגיעים לפור יו... מי שמשתמש באפליקציה מתקופת מיוזיקלי יודע שזה לא באמת "אותו דבר"
התקופה של מיוזיקלי הייתה טובה אבל התוכן לא היה כזה מעניין, הכל חזר על עצמו ליפסינק וטרנזישנים. הטיקטוק מגוון בתוכן ומפוצץ בתוכן מצחיק, אני יכולה להיות בטיקטוק שעות וכל מה שיש לי בפוריו זה תוכן קורע, יותר כיף לי לראות אנשים עושים שטויות ועושים תוכן מצחיק מאשר את לורן עושה ליפסינק או את ליאה ומאלו עושות ריקודי בטן.
ולכל אלה שאומרים שטיקטוק ומיוזיקלי זה אותו דבר - זה לא, ורק מי שהשתמש בשתיהם יבין כמה זה שונה. אמנם הקונספט של סרטונים קצרים באורך של 15 שניות נשאר אבל מעבר לזה זה לא אותו דבר. התוכן השתנה לגמרי, פעם זה היה כמעט בלתי אפשרי להגיע לפור יו אם לא היית איזה בייבי אריאל או ליסה ולנה, התוכן והאופי של הטרנדים השתנה לגמרי, המפורסמים מתקופת מיוזיקלי הם כבר לא מפורסמים באפליקציה וכבר לא מגיעים לפור יו... מי שמשתמש באפליקציה מתקופת מיוזיקלי יודע שזה לא באמת "אותו דבר"
באותו הנושא: