4 תשובות
לא לפחד לחשוב חיובי ולזכור שהכל לטובה
כמו שהוא אמר תחשבי חיובי ואת יכולה אולי לעזור לו ולעבוד במשהו או אפילו לעשות בייביסיטרים
אנונימית
לחשוב חיובי תתני לו להסתדר עם זה , אלו החובות שלו , אם את אחת שממזמינה בגדים או קונה יחסית הרבה דברים מהחשבון של ההורים אז תתחילי להפחית בבקשות לטובתו ואל תהיי לחוצה גם להורים שלי יש חובות זה כלום ושמגיע הרגע שאפשר לשלם , משלמים .
הכל יהיה בסדר בובה זה יעבור יש המון הורים עם חובות זה לא צריך להדאיג אותך
אין לך מה לפחד כל עוד זה לא הגיע לבית משפט, גם אז לא להלחץ.. אמא שלי בחובות שהגיעו למצב של הוצאה לפועל, למזלינו בגלל בעיה אישית כנראה שהחשובות ימחקו. אבל תחשבי חיובי ואל תבזבזי הרבה כסף ממנו