5 תשובות
להשאיר חובה
לשנות להשאיר חובה עד כיתה ח כזה מעבר לכך זה מיותר לא יעזור לנו בחיים כלום
זה צריך להיות חובה אחרת לילדים לא תהיה השכלה.
אני חושב שצריך להשאיר
אם לא יהיה את החוק כל ילד שקצת קשה לו לא יילך
אבל מצד שני יש את אלה שבאמת לא יכולים ולא בנויים לזה
לא, אנחנו נמצאים בעולם מתקדם ומתפתח וגם מי שלא מצליח במערכת כזו חייב לפכות את המינימום הבסיסי של ידע בשביל שיוכל להסדר בעולם