8 תשובות
סליחה התכוונתי שזה קצת בטעות כתבתי שזה מלא
אנונימי
שואל השאלה:
אני אוכלת כמובן עוד דברים!!
זה בנוסף, אני פשוט אוכלת בדרך כלל בארוחת בוקר 2 פרוסות לחם מלא עם משהו ומלפפון, בארוחת ביניים מלפפון ובננה, ובארוחת ערב אורז עם אוף ורבע בטטה ומלפפון.
אנונימית
אה נו חשבתי רק מלפפונים, זה בסדר אבל עדיף לגוון עם ירקות בעוד צבעים
רק מלפפונים?
זה ממש קצת! את אוכלת צהריים?
שואל השאלה:
מה יקרה לי? בדקתי וזה איזה 12 קלוריות למלפפון זה לא משהו שמפריע לדיאטה
אנונימית
לא זה קצת
אנונימי
עדיף שתגווני גם יותר בחלבונים כמו בשר/טונה/ביצים/גבינות
ושומנים בריאים כמו שמן זית/טחינה