4 תשובות
אולי לא יודעת להגיד לך, אבל אם את רוצה להרזות אני מציעה שלא תעשי סתם דברים על דעת עצמך אלא לכי לדיאטנית ותעשי ספורט... בכל מקרה את יכולה להיות בטוחה שסטיפס זה לא ממש המקום לשאול בו דברים כאלו
לא, את תרגישי חולשה וסחרחורת + תעלי במשקל יותר מהרגיל כשתחזרי לאכול נורמלי
את גם לא בטוח תגיעי ליום השישי.
הגוף צריך שומנים ופחמימות בשביל לתפקד, אי אפשר לתפקד בלעדיהם.
אבל בשילוב הנכון והשומנים הבריאים והפחמימות הבריאות, ביחד עם ספורט. את תרזי מהר מאוד.
את תהיי אנורקסית בלי כוח לכלום
באותו הנושא: