4 תשובות
זוגיות זה לא מה שיעשה אותך מאושרת . את היחידה שיכולה לשמח את עצמך . יש הרבה בזוגיות שרע להם זהלא באמת עוזר הזוגיות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
אם את לא מאובחנת, אז זה בסך הכל תקופה
זה קורה לכולם ואת תשתקמי מזה רק אם לא תתני לזה לגדול (לתחושות שלך יעני)
זה קורה לכולם ואת תשתקמי מזה רק אם לא תתני לזה לגדול (לתחושות שלך יעני)
תעשי משהו טוב בשביל עצמך. תהי חזקה נפשית.
באותו הנושא: