3 תשובות
אני בטוחה שתכיר שם חברים חדשים ושהכל יהיה בסדר❤
היי
אני יכולה להבין את הייאוש שלך
בבקשה אל תוריד מהערך שלך!!
כל אחד שווה !!
אני יכולה להבין את הייאוש שלך
בבקשה אל תוריד מהערך שלך!!
כל אחד שווה !!
רק אומרת לך שאתה בן אדם חזק כל כך ואו.
ואל תדאג אתה תצא משם מחוזק בע"ה כול הזמן תזכיר לעצמך כמה עוצמות יש בך. ושמעתי שזה בסהכ חוויה שהיא לטובת המטופל ואפילו לפעמים מכירים שם אנשים אח תהיה בלחץ פשוט תזרום
ואל תדאג אתה תצא משם מחוזק בע"ה כול הזמן תזכיר לעצמך כמה עוצמות יש בך. ושמעתי שזה בסהכ חוויה שהיא לטובת המטופל ואפילו לפעמים מכירים שם אנשים אח תהיה בלחץ פשוט תזרום
אנונימית
באותו הנושא: