7 תשובות
מבחינתפעילות של רוב האוטובוסים סיכוי קלוש כי לא רוצים להסתבך עם הדתיים.. עד שלא יהיה הסכם לפעילות רק בשכונות וערים חילוניות אין חוץ מהאוטובוסים שכאילומהבני נוער מארגנים הסעות כאלה
נקווה שבזמן הקרוב, אבל זה לא באמת יקרה, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לעשות משהו כזה כשזאת כמות הדתיים והחרדים.
יש בחו"ל
אנונימי
אף פעם
למה שיהיה לפחות יום בשבוע שיהיה שביתה
חחח זה היה בצחוק
ציניות
אנונימית
כשהמשיח יבוא
אנונימית