3 תשובות
צום יז בתמוז
ואני חושבת שהכל רגיל
ואני חושבת שהכל רגיל
צום י"ז בתמוז.
כן יהיה אוטובוסים, בגלל הקורונה אבל הם יפעלו עד 22:00 ממליצה לך להתעדכן מול חברת האוטובסים מה השעות פעילות.
הצום מתחיל ממוקדם בבוקר (4/5 בערך) עד השקיעה.
כן יהיה אוטובוסים, בגלל הקורונה אבל הם יפעלו עד 22:00 ממליצה לך להתעדכן מול חברת האוטובסים מה השעות פעילות.
הצום מתחיל ממוקדם בבוקר (4/5 בערך) עד השקיעה.
שואל השאלה:
תודה
תודה
באותו הנושא: