8 תשובות
יש מזה אין
אני חושבת שיש לא?
אין כי לא רוצים תיצאו לבלות או שבת אצל מישהו
יש.. פשוט יש אוטובוס כמעט כל חצי שעה
^ יש מוניות
שואל השאלה:
בשישי שעבר לא היה אני חיכיתי שעה ואחרי שיחכיתי כמו טמבל הרבה זמן מישהו אומר לי שאין אוטבוסים מה הקטע כל השובע כן ובישישי לא
בשישי שעבר לא היה אני חיכיתי שעה ואחרי שיחכיתי כמו טמבל הרבה זמן מישהו אומר לי שאין אוטבוסים מה הקטע כל השובע כן ובישישי לא
אנונימי
בגלל שבת
עכשיו יש
באותו הנושא: