8 תשובות
יש מזה אין
אני חושבת שיש לא?
אין כי לא רוצים תיצאו לבלות או שבת אצל מישהו
יש.. פשוט יש אוטובוס כמעט כל חצי שעה
^ יש מוניות
שואל השאלה:
בשישי שעבר לא היה אני חיכיתי שעה ואחרי שיחכיתי כמו טמבל הרבה זמן מישהו אומר לי שאין אוטבוסים מה הקטע כל השובע כן ובישישי לא
אנונימי