6 תשובות
נעצתי כדי שזה יגיע למישהו שבאמת יכול לעזור לך, מקווה שתמצאי..
כי יותר קשה לענות על שאלות כאלה.זה מצריך המון חשיבה ובחירה מדוקדקת של מילים
יכול להיות שלמשתמשים פה לא היה מה לענות על השאלה שלך,יש דבר כזה את יודעת שיש פעמים שאנשים לא יכולים לעזור כי אין להם בעצמם מה לאמר
שואל השאלה:
^אז תנעצו, אתם לא יכולים לעזור אבל מישהו אחר יןכל
^אז תנעצו, אתם לא יכולים לעזור אבל מישהו אחר יןכל
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להסביר את עצמי כי אני רואה ששמו לי מינוס.
לא אכפת לי מהחמות, זה לא תורם לי בשום דבר שהגעתי לשם.
אם הייתי רוצה להגיע לחמות הייתי שואלת משהו על פוליטיקה או משהו כמו:" שחורים הם עם חרא מסכימים איתי?"
אני לא באמת חושבת ככה אבל זה יכול להביא אותי לחמות בקלות למרות שכולנו יודעים שזה ספאם *בשביל להגיע לחמות*
גם אם מישהו חושב ככה אף אחד לא מספיק חסר טקט כדי לכתוב את זה
אני פשוט צריכה עזרה.
אני רוצה להסביר את עצמי כי אני רואה ששמו לי מינוס.
לא אכפת לי מהחמות, זה לא תורם לי בשום דבר שהגעתי לשם.
אם הייתי רוצה להגיע לחמות הייתי שואלת משהו על פוליטיקה או משהו כמו:" שחורים הם עם חרא מסכימים איתי?"
אני לא באמת חושבת ככה אבל זה יכול להביא אותי לחמות בקלות למרות שכולנו יודעים שזה ספאם *בשביל להגיע לחמות*
גם אם מישהו חושב ככה אף אחד לא מספיק חסר טקט כדי לכתוב את זה
אני פשוט צריכה עזרה.
אנונימית
עניתי ונעצתי:)
באותו הנושא: