7 תשובות
תנסי למצוא משהו, בטוחה שיש משהו נחמד.
כמו שאבא שלך אמר, בסוף את תתגעגעי למפגשים האלה
כמו שאבא שלך אמר, בסוף את תתגעגעי למפגשים האלה
יש לי שאלה,יש שם מישהו חשוב לך?
שואל השאלה:
כמעט כולם חשובים לי, אבל אני לא חשובה להם
כמעט כולם חשובים לי, אבל אני לא חשובה להם
אנונימית
איך את יודעת שאת לא חשובה להם?
שואל השאלה:
תמיד אני רואה את כולם נפגשים, בלעדיי
תמיד אני רואה את כל הסטטוסים והסטורים של כולם, שלא טרחו להזמין אותי, זה כל כך מעליב.
תמיד אני רואה את כולם נפגשים, בלעדיי
תמיד אני רואה את כל הסטטוסים והסטורים של כולם, שלא טרחו להזמין אותי, זה כל כך מעליב.
אנונימית
זה כאילו אני של לפני ארבע שנים כותבת...
כבר שנה+ שלא הלכתי לשום שטות משפחתית,ואף אחד לא שם לב בחסרוני.
האם זה מציק לי?בהתחלה,ברור שכן.מאוד
היום?שיקפצו לי.אני עושה רק מה שטוב לי באותו רגע ולא מכריחה את עצמי לעשות כלום.
אני לא אומרת לך אם ללכת או לא,אני כן מעודדת אותך להפעיל את הזיכרון ושיקול הדעת שלך ןלהגחע למסקנה האם המפגש הזה יעשה לך טוב בטווח הקצר ובטווח הארוך(גם הטווח הקצר הוא מאוד חשוב.כן.החיים קצרים)
כבר שנה+ שלא הלכתי לשום שטות משפחתית,ואף אחד לא שם לב בחסרוני.
האם זה מציק לי?בהתחלה,ברור שכן.מאוד
היום?שיקפצו לי.אני עושה רק מה שטוב לי באותו רגע ולא מכריחה את עצמי לעשות כלום.
אני לא אומרת לך אם ללכת או לא,אני כן מעודדת אותך להפעיל את הזיכרון ושיקול הדעת שלך ןלהגחע למסקנה האם המפגש הזה יעשה לך טוב בטווח הקצר ובטווח הארוך(גם הטווח הקצר הוא מאוד חשוב.כן.החיים קצרים)
תלכי בשביל סבתא שלך, תבקשי מאבא שלך לקחת אותך לקחת את הבגדים מאמא שלך.
ותדברי עם הבני דודים שלך על ההתנהגות שלהם.
ותדברי עם הבני דודים שלך על ההתנהגות שלהם.
באותו הנושא: