4 תשובות
כמו שאנחנו יב עברנו כמו גדולים גם אתם מסוגלים עם השקעה ..
לבוא בגישה חיובית יהיה חיובי
לבוא בגישה חיובית יהיה חיובי
גם אני לא מבין. אמרו שאנחנו הולכים רוב הזמן ללמוד בזום ואיכשהו אנחנו צריכים לגשת ככה לבגרויות כשכל הלמידה היא בבית. זה לא הגיוני כי זו פשוט לא דרך להתכונן לבגרות. מזלי היא שכל הבגרויות אצלי חוץ מאחת הן בגרויות קיץ, מקווה שעד אז נחזור ללמוד כרגיל ונוכל להתכונן לבגרויות כמו שצריך. אבל מי שיש לו בגרויות חורף זה בהחלט בעייתי בשבילו, במקרה שלי בגרות חורף אחת במתמטיקה בתחילת ינואר (עוד 3 חודשים!!) והקבוצה שאני לומד בה עוד לא מוכנה בכלל. את כל ההכנות נצטרך לעשות בזום. אני מקווה שלפחות יתחשבו והרמה של הבגרויות לא תהיה גבוהה מדי, כי ההקלות של הורדות החומר זה פשוט לא עוזר.
למרות של י"ב השנה לדעתי יותר קשה
הבגרויות של יא יחסית קלות אז תהיי אופטימית
הבגרויות של יא יחסית קלות אז תהיי אופטימית
חח כלכך
באותו הנושא: